top of page

PRODUCTEN

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?

Wij doen ons uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen, Helaas is dit niet altijd mogelijk. Als een product terug op voorraad komt laten wij dit altijd weten via onze nieuwsbrief en social media kanalen. 
 

Ik heb een vraag hoe het product valt qua maat?


Als iets anders valt dan normaal, vermelden wij dit bij het artikel op de site. Je vindt hier de pasvorm, afmetingen en extra informatie terug. Specifieke informatie nodig? Stuur ons een mailtje naar maes.heidi@hotmail.com

 

BESTELLEN


Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

1. Shop kledij | Plaats alle gewenste producten in je winkelwagen. Ga vervolgens naar  WINKELWAGEN BEKIJKEN


2. Winkelmandje | Controleer je bestelling of alles klopt. Klik vervolgens op AFREKENEN/PAYPAL.


3. Gegevens | Vul hier je persoonlijke gegevens in en klik op KIES VERZENDMETHODE.


4. Verzendmethode | Vink hier jouw verzendmethode aan en klik vervolgens op KIES BETAALMETHODE.


5. Betaalmethode | Kies hier welke betaalmethode je wenst te gebruiken en klik vervolgens op AFREKENEN. 

Je ontvangt, van zodra de betaling is voldaan, direct een orderbevestiging in je mailbox. Check zeker ook je spambox hiervoor. Zodra we je bestelling verzonden is ontvang je ook een verzendbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer je jouw pakketje kunt verwachten. 

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven kan het zo zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Check dit altijd eerst! Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur een e-mail met printscreen van je betaling naar  info@mbleem.be

 

SOLDEN

Solden kunnen niet retour worden gestuurd. 

 

 

VERZENDING EN LEVERING

 

Kosten

België : 5 euro per verzending 

Vanaf een aankoopbedrag van 100 euro worden er geen verzendkosten aangerekend voor het opsturen van uw pakketje. M'bleem neemt deze kosten volledig op zich.

Nederland : 7 euro per verzending

 

Vanaf een aankoopbedrag van 100 euro worden er geen verzendkosten aangerekend voor het opsturen van uw pakketje. M'bleem neemt deze kosten volledig op zich.

U kunt ook kiezen om uw pakket zelf op te halen. Na het plaatsen van je bestelling en betaling wordt het pakket voor jou klaargemaakt. Wij versturen een bevestiging vanaf het moment dat het pakket klaar is voor afhaling. Het pakket kan opgehaald worden na afspraak per mail maes.heidi@hotmail.com.

Wanneer leveren we?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren.

Wij dragen er zorg voor dat alle bestellingen binnen de 3 tot 5 werkdagen worden geleverd.

Onze koerier, BPOST  bezorgt van maandag t/m vrijdag.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons distributiecentrum ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace code van jouw bestelling. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen. 
 

Ik ben bij levering van mijn bestelling niet thuis, Wat moet ik doen?
Geen probleem! De bezorger doet een briefje in je brievenbus en laat hierop weten wat de te nemen stappen zijn. 

 

 

14 DAGEN RETOUR

Retourneren

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Het artikel dient bij ons terug te worden ontvangen binnen 14 kalenderdagen (te rekenen vanaf de dag na de levering) ! Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen

  • Het artikelen moet in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren

  • De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt 

  • Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour

  • Slips & badkleding mogen niet retour (om hygiënische redenen)  

  • Oorbellen mogen niet retour (om hygiënische redenen)

 

Hoe gaat dit in zijn werk?

Stap 1

U laat ons zo snel mogelijk (binnen de voormelde periode van veertien dagen) weten dat u van de aankoop wenst af te zien. U doet dit bij voorkeur schriftelijk met vermelding van uw rekeningnummer aan maes.heidi@hotmail;com

Stap 2

U stuurt ons de goederen, ongebruikt, niet beschadigd en in de originele verpakking en vergezeld van de originele etiketten en labels, binnen de veertien dagen terug. Samen met het bijgesloten retourformulier terug naar :

M'bleem

Bergstraat 43a

9120 Haasdonk

 

Stap 3

U ontvangt van ons de betaalde bedragen (verzendkosten zijn voor rekening van de consument) zo snel mogelijk terug op het door u gekozen rekeningnummer. Wij verbinden ons ertoe om de terugbetaling te verrichten ten laatste binnen een termijn van 30 dagen nadat wij u van u bericht hebben gekregen dat u afziet van de aankoop met vermelding van uw rekeningnummer.

Ruilen

Wil je jouw aankoop ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem!

Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@mbleem.be en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar

M'bleem

Bergstraat 43a

9120 Haasdonk

Je kunt ook opteren om het pakket binnen de 14 dagen terug af te leveren in de winkel tijdens de openingsuren.

 

Belangrijk !

SOLDEN/BIKINIS/LINGERIE MOGEN NIET RETOUR GESTUURD WORDEN.

bottom of page